Friday 22 November 2013

Macam Mana Nak Join ChurpChurp?

Assalamualaikum. Hai.

Ada seorang hamba Allah/akak nie tanya aku...

My.sharings.cc tu sebenarnya ChurpChurp. Nak join ChurpChurp senang je kak. Macam kacang pulut serawa bak kata cikgu add math den. 

1. Pergi SINI.

2. Buat account ChurpChurp. nak sign in guna account twitter pun boleh :)

3. Lepas dah sign in ChurpChurp, boleh lah share iklan. yeay  :)

Sekarang ChurpChurp berwajah baru. Nak share iklan pun pening. Jawab fizik pun tak pening macam nie wakaka. Bohong ja wehh. Soalan fizik pening gila oke! Ehem, abaikan. ChurpChurp nie ada iklan yang special untuk twitter ja. So, bila nak share iklan, usha usha dulu. Nanti rugi ja share, earning tak naik pun.

Cara nak share iklan ChurpChurp :

1. Klik iklan yang available untuk hampa.

2. Scroll bawah dan hampa akan nampak kotak macam nie : 
3. Copy link tersebut dan share lah dimana mana yang hampa nak. Jangan spam sudah :)

Nak share iklan guna gambar pun boleh. Macam sebelum nie aku ada letak kat blog tapi aku dah buang sebab aku tau hampa tak tekan hahaha. 

Babai. Selamat menunaikan solat maghrib. Assalamualaikum. 

ps : semenjak dua menjak nie, rajin lak aku update blog kan? so, kalau hampa nak tanya apa apa, jangan lah segan wakakaka >.<

ps : semalam sedih kemain kan. hahaha. bukan sedih sangat pun sebenarnya. lebih kepada kecewa. kecewa dengan diri sendiri.

1 comment:

  1. Weee`~~
    Betul =-=sangat pening and serabut hihihi


    rindu awak btw!!!

    ReplyDelete

Sapa komen dia baguihh.