Monday 29 July 2013

Jenis Entri Yang Orang Suka

Assalamualaikum.

Entri nie entri mix okey. asalnya nak cakap pasal keywords ja tapi ntah la otak aku nie, p tulis sekali pasal 'jenis entri yang orang suka' padahal aku hentam ja. Muahahaha. Nak padam rasa macam tak patut. Nak biar, rasa macam maluuu. Hahaha. Hang dah kenapa kan?

Okeylah. Tengok ja jenis jenis entri yang orang suka. Aku pun tak tahu lah betul ka dak kehkeh.

1. Tips kecantikan. Maybe. Entri tips jadi comel aku tu paling femes kot kat blog nie walaupun tips tu macam mintak kaki. Muahahaha.

2. Resepi. Aku tak tahu sangat lah pasal nie sebab aku tak pernah pulak tulis pasal resepi. Hahaha. Masak pun malas woiii. Ada hati nak share resepi >.<

3. Berita terkini @ gosip. I think yang nie orang suka kot. Tambah pulak yang gosip tu kan hahaha. Tapi aku nie tersangat sangat lah jarang bukak blog macam tu sebab aku dah ada timah, atul dan shida. Segala gosip aku tau dari depa muahahaha.

4. Entri yang berilmiah. Bukan nak tunjuk baik ka apa tapi betul lah. Boleh tambah ilmu kan. Lepas nie nak tulis entri yang berilmiah lah. Takdak lah asyik update benda mengarut ja >.<

Okey. Yang tu ja aku dapat share pasal entri yang orang suka. Maybe lah. Kalau entri personal pun orang suka jugak kot. Tapi maybe kurang dapat perhatian. Lain lah fatin liyana kan. Orang lagi suka kalau dia share cerita personal. Kalau aku cerita....

Krikk krikk krikk.

Okey lah. Kembali kepada niat asal. Aku nak share keywords blog aku. Keyword blog aku kebanyakan nya pasal 'nak jadi comel', 'tips jadi macam orang korea' and yang sama waktu dengannya. Memang banyak ah. Pelbagai versi hahaha. Dulu masa baru buat takdak lah banyak sangat. Sekarang taktau la pesal banyak sangat. Nak dekat raya kot kan?

Muahahahaha. Errr, motif gelak?

banyak kan? sekali dengan kskb sungai buloh pun ada. tu bekas kolej kakak aku kot. 

Dan dalam semua semua keyword, keyword yang paling tak boleh blah ialah...
Maaf la untuk siapa yang cari tu. Saya taktau lah dia pakai pencuci apa. Heee, peace.

Babai.

Assalamualaikum. Selamat petang. Selamat berpuasa. Selamat berbuka. Selamat menduduki trial bagi budak form 3.

3 comments:

  1. lagi satu, entry yg ada gambar2 menarik. cntoh nya cerita pasal kehidupan harian kita. kot la hehe

    ReplyDelete
  2. saya suka entri santai macam ni. ^^

    ReplyDelete

Sapa komen dia baguihh.