Saturday 20 July 2013

Pernah Try Buat?

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Hari nie dah hari yang kesebelas kita berpuasa. Dan aku tak bangun sahur lagi tskk tskk. Sedar sedar dah pukul 5.58 pagi. Dah la tengah demam + sakit tekak + selesema. Kering tekak woit.

Okey, memandangkan aku pun malaih nak cakap banyak, dengan tak bangun soq lagi. So straight to the point.
Aku pernah buat no. 2, 34, 5, 6, 8, 10.

Yang no. 1, 7, 9 tu tak pernah pulak aku try buat. Hahaha. Makan macam kucing? Sepeliks aku tak pernah pulak aku buat benda cenggitu. Haha. Hampa pernah?

No.7 tu memang sumpah la aku tak pernah buat. Dari kecik aku nak jadi dokter. So, superhero bagai nie memang tak pernah wujud dalam otak aku kihkihkih poyo. Padahal pernah ja berangan jadi wonderpets. Muahahaha. Siap berdiri ataih kerusi sambil menyanyi lagu wonderpets >.<

No.9 tu aku no komen sebab aku pun tak tahu aku pernah buat ka dak. Rasanya tak. Rasanya lah. kot.

-.-'

Yang no.2, no.3 and no.5 tu aku rasa sampai sekarang aku dok buat lagi. Hahaha. Tambah pulak yang no.2 tu. Aku pun tak tahu lah kenapa boleh jadi macam tu. Rasa macam serba salah ja kalau pijak line hahaha.

Hampa camna pulak?

Oke lah. Chaw. Nak layan pee mak sat hehehe. Baru nak layan woi. Ketinggalan gila >.<

Assalamualaikum.

ps : pening lagi sebenarnya tapi gigih layan youtube -.-'

19 comments:

  1. 1,9 tu x pernah lagi.. yg lain semua dah pernah hahahah teringat kecik2 dulu

    ReplyDelete
  2. Saya ade terjumpe gambar ni kat facebook tadi . Semuaaaa saya pernah buat . Hahaha xD

    ReplyDelete
  3. pernah buat semua. kecuali 1,6,9 :p

    ReplyDelete
  4. 2 4 5 10.. haha lawak la rasanya kan.. tapi itu yang kita duk buat :)

    ReplyDelete
  5. 1 cm xpenah cm. Eh. Kita rasa mcm semua penah. Entahlah. Dah tua2 ni pelupa dah

    ReplyDelete
  6. Pernah buat semua kecuali no 1 & 9 .

    ReplyDelete
  7. @Nur Irdina memang amik kat fb pun. muehehe. dasyat ah pernah buat semua. haha :D

    ReplyDelete
  8. @mazni buat lah no.6 tu. hahaha. sedap :D

    ReplyDelete
  9. @hana hadi haha. tulah. kadang2 pelik dengan diri sendiri :D

    ReplyDelete
  10. @ishy77 hahaha. nanti nanti ingat balik lah kot >.<

    ReplyDelete
  11. @Afiqah Adzan no.1 n 9 banyak yg x pernah buat. hehe :D

    ReplyDelete
  12. sama tapi saya pernah buat no 7 .. kikiki

    ReplyDelete
  13. 2 , 3 , 5 , 6 , 7, 8 , 10 peace (Y)

    ReplyDelete
  14. yang first tu xpernah buat lg... hahahah lawak la.... XD

    ReplyDelete
  15. 6, 7 dan 9 tak pernah buat lagi kikiki

    ReplyDelete
  16. hahaha epic nih! rata2 mcm penah buat kecuali yg mcm kucin tu huhu

    ReplyDelete
  17. Same! hahaha.. klau ramai orang buat bende pelik, maksudnya bende tu kebiasaan kan? salam perkenalan, follow back! ^^

    ReplyDelete

Sapa komen dia baguihh.