Sunday 14 July 2013

Cerita Pasal Novel

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Hari nie hari ke 5 kita berpuasa. Semoga diberkati.

Sebenarnya aku nak cakap pasal novel hlovate yang aku beli dah sampai. Hehe. Aku first time beli novel yang macam nie sebenarnya. Kesian kan. Selalu beli novel cinta ja, apa kata ubah selera sikit. Hehe. Aku memang dah lama nak beli novel hlovate tapi apakan daya, aku taktahu dekat mana nak beli. Cari dekat kedai tak jumpak. At last beli online. Senang sikit reja aku!

Maaflah kualiti gambar tak elok. Maklumlah henfon cikai. Nak bukak internet pun takleh haha kesian. Henfon aku yang lagi satu rosak sebenarnya so aku terpaksalah pakai henfon yang macam hidup segan mati tak mahu nie. Ahh, janji ada gambar sudah la kan.

Masa aku nak beli nie aku takdak duit pun sebenarnya. Memang tinggal 5 hinggit ja. Tetiba gila aku p order. Hahaha. Bajet kaya leteww. Terpaksa lah buat muka tak malu mintak duit kat my father hahahaha.

Btw terima kasih jugak kepada pemilik blog INI dan INI sebab sudi menghadiahkan budak peliks nie keychain dan bookmark. Huhuhu. Kesian gila taktau nama. Maap. Keychain tu menang join segmen dekat facebook kalau tak silap. Yang bookmark tu, sapa cepat dia dapat. Kehkehkeh.

bajet glemer tutup alamat. puii. hahaha. 
Aku pun dah malaih dah ni jadi aku akhiri entri ni dengan quote yang aku jumpak dekat belakang buku Anthem haha :)

"everybody has a past. everybody lives a present. and everybody deserves a future"
:)

Assalamualaikum. 

11 comments:

  1. ops, tetiba tergerak hati nak klik post anis dekat port blogger.. hlovate memang oshem..
    and, most welcome dear.. that little cute banana keychain ikhlas dari shad,

    ReplyDelete
  2. Dina ni sampai sekarang takde keinginan nak baca novel cinta . Kerjenye baca novel style budak-budak . Ehh bukan budak tapi remaja :p Hehehee ..

    #Tu novel english ke ? :D

    ReplyDelete
  3. @sha dhira kan? hlovate best. hehe.

    hehe. thanks tau :D

    ReplyDelete
  4. @Nur Irdina buku remaja pun okey. hehehe. tapi itulah, pengaruh rakan sebaya. hahaha.


    itu novel melayu. tapi banyak jugak guna bahasa orang putih. hehehe :D

    novel dia tak macam novel sekarang. >.<

    ReplyDelete
  5. dh bbrapa bookstore mai g tp lum jmpa g nvel baru hlovate tu...

    ReplyDelete
  6. kalau beli pastu rajin membaca anis memang rajin ! tapi jangan abai pelajaran :)

    ReplyDelete
  7. Novel hlovate mmg best...bce quote dia je da tau tittle novel ape..

    ReplyDelete
  8. @anis farhana macam mana nk byr kalau beli on9 ye??

    ReplyDelete
  9. @Nurul Husna bank in duit dekat diorang. hehe :D

    ReplyDelete

Sapa komen dia baguihh.