Wednesday 10 July 2013

1 Ramadhan dan Puteri Awani

Assalamualaikum semua.

Amacam puasa hari nie? Ada yang kantoi tak. Ahaks. Aku alhamdulillah mampu puasa sampai waktu berbuka tadi walaupun tak bangun sahur. Nie lah padahnya kalau tido lambat. Kunci alarm pun macam tak guna sebab henfon aku letak kat mana pun aku tak tahu T.T

Tapi nasib baik sebelum aku tidoq aku dah bedal ayam goreng, nasi dan jugak my feveret ever, cekelat cadbury. Saja makan awal awal kot kot esoknya tak bangun ka apa kan. Dan tak sangka memang aku tak bangun betul. Alahaiiiii. >.<

Ingat! Dah puasa ni jaga mata, jaga iman, jaga hati. Jangan lupa jaga perangai. Jaga mulut juga ya. Pesanan untuk aku jugak. Dah tak boleh bergosip sampai cikgu usha pelik haha :D

Selamat berpuasa ya. Jangan bagi kantoi puasa ya. Puasa penuh ya. Puasa biar ikhlas ya. Yang aku nie dah kenapa kan?  -.-'

Tukar cerita.

Sekarang tengah femes kan cerita pasal puteri awani nie. Ramai orang yang mengata dia kan. Mungkin dia salah tapi tak baik lah kutuk dia sampai teruk macam tu. Aku sendiri pun rasa macam ^()@$&()#. Gila teruk depa kutuk. Hmm.

Oh ya. Btw aku  nak share satu video. Kira macam parody video puteri awani tu. Muahaha. Sumpah lawak weh. Aku bukannya gelak dekat puteri awani tu, aku gelak dekat tuan punya sora tu. Pandai pulak dia berkata kata. Hahahahahah.


Okey lah. Aku nak blah. Homework banyak tak buat lagi. Addmath lagi. Huuuuu T.T

Assalamualaikum.


ps : ini entri yang keseratussssss. yeayy :D

5 comments:

  1. pengajaran namanya.
    membuat sesuatu tanpe berfikir ..

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa ye... Sy dah tolong dah...

    ReplyDelete
  3. Kesian dia . Dah kene kutuk teruk-teruk , orang ejek pulak . Dia mungkin dah bertaubat tu . Dan mungkin darjat dia lagi tinggi di sisi Allah daripada kita :)

    ReplyDelete
  4. hahahah...sakit perut tengok video tu...hahahahahs

    ReplyDelete

Sapa komen dia baguihh.