Tuesday, 18 December 2012

19/12/2012

Assalamualaikum.

Itu tarikh esok. Bila dengar ja tarikh tu, rasa macam nak demam dan keajaiban telah berlaku pagi tadi, aku bangun awal. Bangun bangun terus mandi tanpa banyak songeh. Sesuatu sangat haha ekceli aku bangun awal sebab sakit perut. Lol >.<

Disebabkan aku tertekan pasal esok jadi aku sengaja membusy kan diri. Jadi, header baru dah tercipta! Ingat nak tukar header dengan navi. Navi sekarang nampak macam besar sangat. Tak comel tak comel*geleng sambil menggerakkan jari telunjuk kiri kanan kiri kanan*. Header yang aku buat pagi tadi pun sama ja konsep dengan header sekarang. Bezanya cuma gambar lain ja pun hehe >.<

Tapi lepas dah habis buat header baru, pelbagai persoalan menjelma dalam kepala hotak nie. Esok nak pakai baju apa? Pergi pukul berapa? Nak tunggu dekat mana? Sebelah pakgad? Dalam dewan? Huhuhu. Ekceli 3 nie ja menjelma dalam otak. Hahaha. Ayat pelbagai tu bajet macam banyak sangat kan kan >.<

Kepada batch 97, semoga berjaya mengharungi hari esok. Good luck :D

Doa sebelum amik result:
1.Al-Fatihah
2.Ayat Kursi
3.Al-Ikhlas 7x
4.Al-Alaq 3x
5.An-Nas 3x
Dan berdoa dengan nama Allah SWT dengan rendah diri dan mintalah kejayaan sebagai muslim. Mulakan perjalanan ke sekolah dengan kaki kanan. InshaAllah kejayaan milik kita semua dengan keizinan Allah SWT.
Assalamualaikum.

ps : doakan kejayaan aku ya. thanks :D

12 comments:

✿A I N A A✿ said...

haha sebab tu ena tak suka letak chatbox, macam2 nanti berlaku.. haishhh.. geli betul tengok benda tu..

btw, berdebar2 untuk tunggu esok... Semoga berjaya ye.. buat solat hajat malam ni, belum terlambat lg

Lalaa said...

dia ada letak link tak kat nama dia ?

Dunia Wilma said...

Semoga berjaya dan mendapat keputusan yang cemerlang ^_^

amirini said...

good luck yer... semoga apa yang dicitakan akan menjadi kenyataan...

FairyOfMyLove said...

gud luck untuk esk..btw esk my birthday..hihi

Aina Sofea said...

Eishh , tetiba je perkara tak senonoh tuh masuk kan ? BTW , good luck ! Insya ALLAH akak akan dapat kputusan yg terbaik punya ! ^_^¥

NIA SI DRUMSTICK said...

biasa la tu..semua nak promote kan..
gud luck dear..:)

Hunny Syarwani said...

good luck :)

-meeSUPERGIRL- said...

gila . hahhahahhaha !

btw, tme kseh utk doa :)

Hana said...

Assalamualaikum. Good luck Anis Farhana ! Bettawfeeq ya. Saya pun amik result jugak esok. =D

Saraa Ali :) said...

good luck Anis :)

Zack Kool said...

baik takyah ltk cb, bes cite.. he3