Monday 26 November 2012

Story disiang hari!

Assalamualaikum. 

Ekceli, aku takdak apa pun nak cakap dekat sini tapi kesian tengok blog nie dah seminggu tak terupdate. Huhu. Nak buat macam mana, tuan blog pun dah macam ular kena palu (ntah betul ke idok peribahasa nie. hentam sajalah). Lama betul aku tak perah otak cari idea dan kawan aku ada bagi idea tapi malas doe aku nak cari isi. Huhuhu. Nasib baik time PMR aku rajin, kalau idok tak terjawab aku. Ngehngehngeh :p

Btw aku dah tukar header. Aku selalu tukar header kan. Maaflah, tak menahan kot tengok doodle comel yang aku tempah dekat Munirah dibiar begitu saja. Hikhik, jadi header baru telah tercipta. Hikhik. Gelak sebentar sebelum mula ayat baru >.< Memang tempah sebab nak letak kat header tapi tak sangka aku tak dapat megawal diri lalu cipta header baru secepat yang mungkin. Baru dapat doodle semalam, dah buat header baru. Cepat gila. Bajet nak tunggu 3 hari lagi tapi nafsu mengatasi segalanya. Ngehngeh. Gelak lagi*aku rasa ada yang kena tendang satgi* 

Header fatin liyana telah menjadi inspirasi kepada aku untuk mencipta header baru sebab aku rasa header kak fatin style gila dan yang pasti lagi style dari oppa gangnam style. Heyy, sexyy ladyy (kawan aku tau part nie ja, yang lain dia taktau. muahaha!) Tapi, aku tak tiru lah seratus peratus kang orang cakap aku nie copycats, copydog bagai pulak. Ye dak?

Apa pendapat hampa pasal header baru aku nie. Kalau hampa puji, aku bagi eskrem mat kool. Baik puji cepattt. Yayaya, 1067392 orang telah memuji (perasan), anda bila lagi? Haha, itu sahaja yang ingin saya kongsikan kepada anda semua. Btw, skema kuda belang gila ayat hang Anis >.<
Aku mana reti buat doodle doodle segala nie, yang nie pun main tarik tarik ja nie. Nasib baik ada rupa orang sikit sikit. Hahahahaha! Tapi tulah, kesian tengok. Tudung kembang kat tepi, tangan sebelah pendek sebelah panjang. Muka senget, jari jemari takdak habih disebabkan main meriam raya haritu. Hahaha kesian gila doe aku tengok hang >.<

Assalamualaikum.

ps : sapa amik PMR. bila eh result keluar? fuhhh fuhhh >.<

11 comments:

  1. oh pmr ke? gud luck! nice drawing btw. pakai software apa ek? ;)

    ReplyDelete
  2. @amirul ha'ah pmr . thanks . guna Paint Tool SAI :)

    ReplyDelete
  3. saya PMR jugakk ~~ result maybe 27/28 Dis :O

    gud luck kat awak . kreatif la header tu ehehehe
    doodle awk buat tu muka comey :3

    ReplyDelete
  4. Ohh , seramnyaa :\

    gud luck jugak . thanks . :)

    ps : sekali tengok dooddle saya tu dah macam org sawan . hahaha :D

    ReplyDelete
  5. haha sy pon sukeeeeee tukar header :p
    btw, comel header baru awak tu, and yg u doodle kan tu pon comel je, sbb spontan kan :) so, lagi comel, hehe..owh awak PMR ye? all the best for your result okay dear :)

    ReplyDelete
  6. at least jadik tu doodle. kot sy doodle dah jd macam pocong rupanya. hahaha

    ReplyDelete
  7. @lynndAmya bestkan tukar header . haha . thanks :')


    @izzie lol . hahahaha . takutt ahhh :)

    ReplyDelete
  8. cantik
    http://nurulnamasaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. heheh cantik header,kemas :D PMR? goodluck dear :)

    ReplyDelete
  10. @nurul ain terima kasih yerr :)

    @AzyAdnan terima kasih . fuuuhhhh , resultt PMR :\

    ReplyDelete

Sapa komen dia baguihh.