Tuesday 31 December 2013

Hello 2014, Bye Bye 2013

Assalamualaikum.
Lagi beberapa jam, tahun 2013 akan bertukar menjadi 2014. Wahhh, dah rasa macam kamen rider main bertukar bertukar nie mihmih. Teringat lagi zaman kecik kecik main kamen rider dengan kawan kawan depan rumah penghulu sampai maghrib pun takmau balik rumah lagi. Pastu bila dengar loceng rumah india, baru reti lari balik rumah sebab takut hantu tangkap(loceng = hantu). Hmm, kecik kecik dah pelik, no wonder la besaq besaq gila -____-

Eh, sori tercerita zaman kecik kecik lak.

Malam nie, facebook aku sunyi sepi gila, semalam havoc lagi. Mungkin sebab esok dah mula sekolah jadi mereka merasakan online facebook merupakan perkara yang sia sia gitu. Disebabkan aku boring gila nak main game rasa malaih gila, nak tengok running man lak rasa macam sia sia sebab dah tengok tadi. Jadi, aku fikir baik aku share azam azam aku. So, meh baca meh apa azam aku untuk tahun 2014! Jadi ke tak kita sembang lain kali hehe. Let's check it out! :))
  • Menjadi seorang muslimah sejati. Alhamdulillah tapi hampa tengok la aku ni stokin pun tak pakai, kasut aku lak jenis lopong kiri kanan tskk tskk padahal azam yang sama tiap tiap tahun. Tak reti reti nak p beli ka anis?
  • Macam yang aku cakap kat entri haritu, aku nak study 5 jam sehari tapi nampak nau bohong. Study 3 jam pun semput puihh la wehh.
  • Hilangkan sifat suka membazir, beli benda benda yang tak penting dan aku harap notebook aku cuma satu tahun nie(aku suka beli notebook tapi tak guna punn :3)
  • Merajinkan diri minum banyak air kosong & kurangkan makan makanan manis seperti cekelat nano. Tetiba rasa sebak bila sebut cekelat nano sobs sobs*gila*
  • Hilangkan sifat suka menangguh kerja & jadi lebih bertanggungjawab kekdahnya. Ehem, boleh tangguh dulu tak azam nie tehee.  
  • Lebih rajin update blog yeahh & semoga earning nuffnang naik, nanti boleh la beli stokin hikhik. 
Haaa, yang tu jelah azam aku. Sikit ja. Kalau letak banyak banyak bukannya aku buat pun wkwkwk. Kbai. i have to get ready for sekolah esok btw Happy New Year uolls :))
i hope tak jadi macam nie hihi 

Assalamualaikum.

6 comments:

  1. happy new year anis. yeayy kite calon SPM --'

    ReplyDelete
  2. @eyqa : haha, takpa takpa. i doakan awak tak jadi macam tu okeh hehe :))


    @fiqa : terima kasih hehe :))


    @mazni : yeay, seronoknyaaa. sobs sobs T.T

    ReplyDelete
  3. hepy new year dear. so, calon SPM kan tahun nie.. All the best!

    ReplyDelete
  4. @atiqah : happy new year =) takmau ngaku calon SPM boleh x hehehe >.<

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru yer, moga tahun ni lebih baik dari tahun lepas

    ReplyDelete

Sapa komen dia baguihh.