Friday, 29 June 2012

Perbezaan wanita cantik dengan tak cantik

Assalamualaikum.
Takdak apa yang nak dipost sebenarnya tapi aku taknak la setiap kali orang datang entri yang sama ja. Cehh, bajet prihatin la kononnya.

Taknak cakap panjang panjang. Tengok ja lah gambaq ni :))

bukak dekat new tab kalau nak bagi dia besar


PESANAN PENAJA 
*ehh pehal nie tetiba je ada pesanan segala nie*
  • Bersykurlah dengan apa yang Allah kurniakan kepada kita. 
  • Setiap apa yang Allah kurniakan kepada kita, mesti ada kebaikannya.
  • Jangan pandai-pandai nak ubah apa yang Allah beri kepada kita.
Oke.
Renung renungkan dan selamat beramal :)
Tata!

4 comments:

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

sgala ciptaan tuhan too,
dah elok.. ubah un kdg2 bkn lg ok..
tp lagi k.o!

Anis (BudakKecil) said...

Betul tu . buat rugi duit aje buat semua tuu . membazir betul .

Tyikhya Sharfyikha said...

waa.. btul tuh,, skong.. thnkz coz letak hal yang berkaitan dgn ISLAM...suka blog nih

Zack Kool said...

camne nak baca, kecil sgt..