Wednesday 24 May 2017

Review : Shalin's blog | pastelred.blogspot.my

Assalamualaikum.

Harini aku nak review blog. Aku tak pernah tau review blog orang, so please terharu shalin hahaha. Pemilik blog ni kawan matrik aku. Kami satu kuliah, tapi aku sedar kewujudan dia masa sem 3 lol. Tu pun sebab dia rumate classmates aku. Nasib la shalin satu bilik dengan farah and tqah, kalau dak rugi hampa takleh kawan dengan kami hahahaha. Btw aku review ni bukan sebab dia paksa aku ka apa haha tapi sebab aku terlebih rajin nak update blog ;)

So, lets get started.

Okay, masa first time bukak blog shalin, kami ingat kami salah blog tau. Kami ingat kami bukak blog makeup ntah sapa sapa pastu bila nampak ss tu, kami macam oo betulla ni blog shalin. Iolls lupa yang u minat beauty stuff. Tapi kan, to be honest i prefer blog yang guna template biasa, you know yang simple tu sebab blog shalin nampak macam something wrong somewhere padahal shalin tak letak apa pun haha but maybe thats because shalin baru lagi kot, lama lama nampak okay lah kot :)

Blog shalin ni baru lagi, so entry baru ada tiga and she use both languages in her entries, pandai english boleh la haha. Shalin ni kalau tengok gaya dia menulis pun dah boleh agak kot yang dia ni suka bercakap haha. Bercakap yang ada point la tapi. Bukan jenis cakap benda sia sia macam aku ni, contohnya kenapa hantu tu hensem sangat omg?(haha dasar forever alone tengok hantu pun boleh puji)

Haa yang tu ja lah kot i nak comment. Blog hang bukan ada pun aku nak comment lebih lebih hahahaha. Jangan lupa p blog dia tau and follow hehe(tapi budak tu tak letak follower gadget tu, tah bila dia nak letak pun i taktau). Okay shalin, jangan lupa nasihat yang kami bagi lol. Kalau kami salah bagi nasihat, sorry la eh. Okay bye, assalamualaikum.


ps : selamat berpuasa gaissss :)

13 comments:

  1. Waahhh.. cantiknyaa header..

    ReplyDelete
  2. I also agree with your review. *tetiba* haha. just like you I thought the blog is a beauty related focused one (might be because of the header). maybe if she changes her header it would look more personal

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha, haishla tak prnh tak buat orng terharu. Thanks anis, buat review kat budak baru bljr. Nanti kita tngok template yg okay. Tu template bidan terjun je tu. 😂

    ReplyDelete
  4. @Nurul Rasya Kann sekali tengok mmg ingat blog yg beauty related. Thanks btw hee :)

    ReplyDelete
  5. Hello c: Kalau awak minat melukis boleh je buat macam tu, just pergi mana mana and bawak je satu buku conteng. Melukis macam tu tak perlukan ilham pun, lukis perasaan sendiri je hehe day by day awak dapat improve skill awak c: And salam ramadhan almubarak juga

    ReplyDelete
  6. tiba tiba teringat cerita hantu thailand yg mamat ps i love you tu berlakon. hantu tu hensem. lol.

    // afifahaddnan Change "http://afifahaddnan.blogspot.my/2017/05/featured-blogger.html"

    ReplyDelete
  7. Header Anis Farhana lahr huhu ~~ hahaha
    Comel..

    ReplyDelete
  8. best gak ada kawan yg ada blog macam kita ni. kawan2 saya yg pernah ada blog dulu semua dah tak aktif dah sekarang. saya je yg masih bertahan dlm dunia blogging ni lul xD

    ReplyDelete

Sapa komen dia baguihh.