Wednesday, 12 September 2012

Tulis entri tanpa BACKSPACE!

Assalamualaikum dan selaamat sejahtera kaean kawan kawan .
\yaa m , hari nie mari kita sama sama tuki tulis entri tanpa backspace . yeahhh . maju ke hadapan

apa akan jadi kat enr entri entri kita semua kaw kalau backspace tak ade . cehh , ade gitu . hahaha . bajet kau orang kl . pads padahal orang kedah kaw kaw ahh . membajet aje kab kan kauu . itu aje je keje kau kan . an an , ahh , mende aku tulis nie . tak paham aku . pi

ahh , kembali kepada nie niat asal . apa akan jadi kalau kita semua tulis entri tanpa a backspace . ahahaha . mesti hancuss kan . tak kira lahh fatin liyana ke , lyssa ke , yuyu ke . spa siapa pun lahh . lain la kalau a orang tu tulis teliti gila gila hhh . taip satu satu . tulis pelan pelan . tak laju laju cam aku . kalau aku tulis entri macam kena ligan hantu lagi . korang tahu ligan tu apa . ligan tu macam kejar lahhh . orang kedah kan . korang kena paham . hehehe

ahh , panjang pulak entri nie . hahaha . apa . ahh , aku tak tau nak merapau ehh apa ne . ahhh , tensyennn . apa mende lah aku merapu nie . ok lah , teru terima kasih la korang semua keran keran kerana sudi membaca s entri yang tak berapa nak masuk akal tambah menl melaghokan ini . Addsa Assalamualaikum semua :')

ps : kalau korang translate entri aku ke dalam bahasa inggeris , mesti korang gelak guling guling . agaagaga . gila punya google translate :') . peace yoo
jom lah tulis entri tanpa backspace pastu korang tag aku . hahaha . aku nak gelak puas puas . hahahaha

7 comments:

Fatin Najwa said...

haha. sumpah pening nk bce nnt. nice blog :D emm, jemput LIKE page ni ye. tgk2lah klau ad yg berkenan di hati. hehe :3 https://www.facebook.com/pages/Diamond-Rose/131325673613858

Tentang Kita Ajer said...

penim3.....

Yanie Andierah said...

HiAwak...Hahaha,SayaCommentTanpaGunaSpaceHahaha.NiceBlogBtw:)

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Takfahamapaentryawktulisni...nihaasayatakbuatbackspacedaaa..taklawakpapepun..hahahaha..*tapigelakjugak..ngeeeexD

Nur Atirah said...

tira datang . jemput join GA tira
http://itsmetira.blogspot.com/2012/08/ga-syawal-giveaway_27.html

dan segmen sayang sahabat .

http://itsmetira.blogspot.com/2012/09/segmen-aku-sayang-kau-sahabat.html

terima kasih

★ ɥɹɐן ɐʎɐʎ said...

IKLAN LALU ~ PON PON PON

GA TERBANYAK DI DUNIA BLOGGING . JOM REBUT KAN HADIAH YANG AWESOME .
--> LOMO . DOMAIN . PELBAGAI VOUCHER . RM 30 cash . Topup . SHAWL . MANY MORE <--

http://yayalarhsecret.blogspot.com/p/awesome-ga-in-blog.html

steffany daph said...

owh, teruk nya. susah nak baca tanpa back space :P tak mo tak mo.