Saturday 4 September 2021

Officially done with my degree

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, setelah tiga tahun belajar dekat universiti, setahun internship dekat penang walaupun mostly wfh, aku offcially dah habis belajar dekat ukm. This will be my last entry for "University Life" sebab buat masa sekarang aku takda rasa nak sambung master hahaha sebab rasa macam... mampu ka aku?

Actually aku habis intern hujung bulan 7 haritu tapi tak update sebab takdak benda pun nak update zz. Basically aku dah sebulan menganggur tak buat apa. Nak cari kerja tapi dalam keadaan sekarang ni macam takut nak keluar rumah dan aku pun actually tak tahu aku nak kerja dalam bidang apa. So aku cuma duduk saja macam takdak masa depan kat rumah, layan drama siang malam.

Tapi haritu tetiba aku rasa macam, weh anis, hang nak hidup macam ni sampai bila. Terus aku cari kerja plus tengok kerja apa yang aku boleh buat haha. Tapi aku still tak mintak kerja mana-mana sebab rasa macam aku nak study balik pasal programming/python, lepas tu aku nak sambung balik belajar japanese. Haritu aku belajar japanese pastu tetiba malas gila, dah berapa bulan tak belajar sampai hiragana, katakana dan beberapa kanji yang tak sampai 50 tu terus dilupakan. Aku tak lupa la hiragana dengan katakana tu tapi macam confused eh eh macam mana nak tulis eh. Hmm.

Aku update blog ni pun sebab harini result semester 2 keluar. So memang aku officially done lah with my bachelor of science degree yeay. Kos dirahsiakan walaupun takdak sebab perlu dirahsiakan haha. Alhamdulillah result aku okay, lagipun intern ja pun hehehe. 

bukan fakulti aku tapi masa tahun 2, memang habis masa dekat ftsm dengan fst ja

Okay, bye. Assalamualaikum. 


ps : macam nak try joi bakuchiol skin booster tu rr 
pss : i will update my blog regularly since i have nothing else to do hehe

2 comments:

Sapa komen dia baguihh.