Saturday 23 January 2016

Demam UPS

Assalamualaikum.

Hari selasa ni aku dah start exam tapi boleh pulak aku demam di saat saat macam ni. Aku ketaq gila kot kalau aku takdan nak cover semua subjek. Time sihat pun takdak la aku baca buku sangat ni kan pulak time demam memang pffttttt.

Doakan aku cepat sembuh. Dan senang menerima ilmu.

Oh ya thanks mak ayah(abah) sebab mai jenguk adik hantaq ubat walau sebenaqnya hampa nak balik penang tapi sebab adik demam hampa mai kat adik. Panaih ja mata adik. Terima kasih naa. Tapi aku tak lupa apa yang ayah aku kata,

"Kalau adik p pekan changlun pun tak sampai rm50 habih. Ni nak mai kat adik saja pun beratuih"

Huhu sorry.

Assalamualaikum.


Ps : Tak sabaqnyaaaaaaa nak cuti midsem!!!

1 comment:

  1. semoga cepat sembuh anis! all the best utk exam ya :D

    ReplyDelete

Sapa komen dia baguihh.